Galet



Pågrund av det inte så härliga regnet i Melbourne så var det svårt att knäppa några bra och härliga bilder på staden. Hur man än gjorde så blev bilderna bara väldigt gråa och trista tyvärr. 
 
Igår när jag skulle åka till flygplatsen i Melbourne tog jag en uber och när jag landade i Sydney tog jag en taxi till lägenheten. Både dessa gånger åkte jag med två helt galet otrevliga chaufförer. De bara muttrade, tjurade och hade knappt någon aning alls vart de körde. Uber killen ville släppa av mig i ett villaområde och inte vid någon flygplats, trotts att jag sagt till honom flera gånger att han körde helt fel. Funkar ju inte precis att ha ett sådant yrke och vara världens tjurigaste människa hela dagarna. 
 
Har förvövrigt blivit förkyld IGEN. Nästan hela östkusten hade jag ont i halsen och hostade extremt mycket, hoppas det lägger sig innan vi åker till Bali. Det är faktiskt helt galet att det bara är 9 dagar kvar till Bali, och 9 dagar tills vi lämnar Australien?! Vi lämnar Australien efter 6 månader.