Is it time to go?

 
 
Tänkte berätta lite hur våra planer ser ut här borta på andra sidan jordklotet. Jag och Julia har nu bestämt oss för att vi kommer resa vidare redan i Februari från Sydney, och Alva kommer tyvärr att flyga hem hela vägen till Sverige och Halmstad. Det är konstigt hur man har föreställt sig hur vår resa här borta skulle bli och istället blir den raka motsattsen. När jag och Alva har pratat om Australien tidigare har vi tänkt att vi aldrig kommer komma hem, för att vi kommer älska det så mycket. Jag säger absolut inte att jag inte gillar Sydney och Australien för det gör jag, men jag har inte lyckats få den WOW känslan som jag kände att jag fick i London. Vi känner oss nu efter över 100 dagar i denna staden hyfsat klara, vilket även är lite synd. 
 
Samtidigt som det är synd så har vi faktiskt något otroligt kul och spännande framför oss. Den 7 Februari kommer jag och Julia flyga upp till Cairns för att påbörja vår resa längst Australiens kust. Vi har bokat ett östkust paket med lite aktiviteter och vi har även bokat 7 hostel nätter upp i Cairns, så det blir alltså uppe i Cairns jag kommer att spendera min 20-årsdag. Jag ska skriva ett lite längre inlägg angående allting vi ska göra på vår resa så att ni får lite koll.
 
Men det är inte så att vi lämnar Sydney imorgon, utan vi har en månad kvar här och den ska vi verkligen ta vara på.