A boring pic on the operahouse.

 
 
Känns lite trist att blogga när man har noll bilder och noll inspiration till något roligt inlägg. Det fick därför bli en tråkig bild på operahuset, taget för någon vecka sedan.  Jag ska fortsätta att skriva ner om östkust resan idag, så förhoppningsvis får ni en update ikväll.
 
Annars har vi inte gjort så mycket de senaste dagarna, de har regnat i flera dagar och igår var det äntligen strandväder igen. Vi låg på stranden i någon timme innan jag var tvungen att gå hem och fixa till mig inför jobb. Elin och Alice är ju här just nu, så tråkigt att de lyckas pricka in denna regniga tiden i Sydney, det finns ingenting och se eller visa när de är regnigt och grått. Vi sitter mest inne på kvällarna och har film maraton i vår lilla lägenhet.
 
För övrigt så stänger mitt jobb här borta nästa söndag sen 17 Januari, det betyder att jag bara kommer chilla här i Sydney fram tills resan den 7 februari.