Tamarama beach

 
 
Idag har jag legat på stranden några timmar tillsammans med Alva och Josse. Vi låg inte på bondi beach idag utan tamarma istället. Det tar ungefär lika lång tid att gå till Tamarma som Bondi, men Tamarma är verkligen så mycket mysigare. På bondi är det nästan helt omöjligt att bada pågrund av alla vågor men här gick det jättebra.
 
Nu sitter jag och Alva i köket och har precis käkat lite lunch och vid 17.00 börjar jag att jobba. Jag har försökt att diskutera med Alva kring allting som händer i världen just nu, kände att jag behövde prata av mig, men Alva lyssnar inte ens på mig hahahah. Politik och världen är inte henns favorit ämne precis. 
 
Imorgon ska vi ha en heldag på Watson bay hade vi tänkt oss, det ska bli så himla mysigt och på kvällen har vi funderat på att ha en picknick på stranden.