Shark bay

 
De andra Halmstad tjejerna skulle idag iväg på ett litet äventyr till en annan strand än Bondi beach som heter Shark bay. Jag och Alva som idag är lediga bestämde oss då för att följa med dit för att kunna se någonting annat än de stränderna som vi hela tiden hänger på. Shark bay var väldigt liten, men mysig. Vi käkade kyckling baguetter på stranden och badade väldigt mycket, då det var nästan 40 grader i luften idag.  Det var nice att man kunde bada utan att dö utav alla vågorna. Dock har jag halva stranden i håret för det blåste extremt mycket sand runt omkring oss. Det tog cirka en timme att åka dit, jag vet inte riktigt om vi kommer åka tillbaka igen. Jag skulle så gärna åka iväg på mer utflykter som denna, skulle vara så roligt att kunna se lite fler av alla de stränder som finns här i Bondi. 
 
Ikväll har vi inga planer utan det blir nog bara en hemmakväll eftersom vi var ute igår. Imorgon ska jag jobba mellan 13-18, som tur är ska det regna imorgon så blir nog inga problem att jobba under dagen. 
 
Ellinor Lindkvist

Älskar det blåa vattnet =)