Our christmas table

Detta är då vårt julbord som vi gjorde i torsdags. Det var inte lika stort som det man brukar ha hemma, men vi blev nöjda och mätta. Efter maten kom de andra tjejerna hit och vi drack lite vin, samt spelade julklappsspelet. Det är så roligt vilken kaos det blir när man spelar det spelet haha, alla blir som galna människor.
 
Igår var jag nere på jobbet och jobbade i 5 timmar. Det firade jul här igår så jag tänkte att det nog skulle vara lugnt på jobbet, men det var det verkligen inte. Det var långa köer exakt hela tiden jag var där.. Det är väldigt vanligt att folk hänger nere på stranden här på juldagen och inte är hemma på samma sätt som vi är i Sverige. På kvällen käkade jag, julle och frida pizza innan vi kröp ner i våra sängar och kollade film.
 
Nu ska jag iväg till affären och köpa lite lunch, jag har ingenting ätbart just nu.. Vid 13 börjar jag att jobba. Både idag och igår får jag bra lön pga av av röda dagar, underbart. 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin