Dinner with a view

 
Tisdagen bestod utav ett kort jobbpass för min del, 14.30 - 18. Efter jobbet gick jag, Alva och Julia ner till en resturang här i Bondi, som heter North Bondi rsl. Maten vad väldigt god, samt utsikten annars var stället inte så mycket att hurra för, inte super mysigt. Det var dock väldigt nice att komma ut och käka lite riktig god mat och slippa matlådan var en kväll. Vi har knappt varit ute och käkat alls sen vi kom hit så det var verkligen tid för att oss att unna oss någonting nice. 
 
Idag ska jag jobba mellan 13-17.30 och ikväll ska de andra tjejerna ut här i Bondi. Inte 100 på att jag ska med ännu då jag har öppning på jobbet imorgon, men vi får se. 
 
Tänkte även berätta om lite saker som händer här i vårt lilla lägenhetshus. Häromdagen när Anabelle skulle till jobbet såg hon att polisen försökte ta sig in i en av lägenheterna här, men vi har verkligen ingen aning varför. Igår var det två poliser här igen, eller vi tror iallafall de är poliser? De hade på sig helt vanliga kläder, men de hade även en pistol på sig. Igår stod de och knackade på samma lägenhet igen, jag och Alva blev då självklart tvungna att springa ut för att spionera, men vi kunde inte se någonting eftersom att personerna som bor i lägenheten inte öppnade dörren. Väldigt spännande det här. 
A M A N D A K A R L S S O N

Ser så härligt ut!

Svar: Ja är verkligen super härligt!! :)
Johanna Cronberg