Andra advent

En bild från några veckor tillbaka. 
 
Andra advent idag, hur galet? Känns så konstigt att man brukar sitta hemma i Sverige nu, med tända ljus, inlindad i en filt pga av att det är så kallt. Men nej detta året sitter jag här i Australien i mina shorts och mitt linne, och har öppet fönstrerna i lägenhet i hopp om att få in lite kyla. 
 
Klockan är snart 13.30 här och 14 börjar jag att jobba, inte alls sugen på att jobba idag då jag känner på mig att det kommer vara jätte stressigt.. Jag och Julia har även hunnit med en sväng på westfield idag, hon handlade mat och jag försökte lämna tillbaka mina klackar som har gått sönder. Smart som man är har jag slängt bort kvittot och fick därför inte lämna tillbaka de.. Jag får helt enkelt köpa lite super lim och försökte laga skorna. Wish me good luck.