been a while

 
 
Ibland får jag ett sånt otroligt sug på att bara ta tag i den här bloggen och verkligen börja att blogga igen, men det blir aldrig riktigt så. Det känns som att det är lite lönlöst att blogga just nu. Vad jag gör jag egentligen? Ingenting som är värt att blogga om iallafall. När jag var i Australien var det självklart att jag skulle blogga, då hade jag en massa att skriva om hela tiden. När jag var i Australien hände det lite saker i mitt liv. Under hösten har jag varit hemma och jobbet, samtidigt som jag läst en kurs på distans. När man spenderar tiden antingen på jobbet, vid plugget eller på gymmet är det svårt att hitta inspiration till att faktiskt blogga.
 
På lördag ska jag åka till London och vara borta i 9 dagar, vem vet då kanske jag hittar lite inspiraration? Lite bilder kommer jag iallafall komma tillbaka med. Vi får se det kanske blir så att jag bloggar lite mer, det är vad jag vill, men man vet aldrig om det kommer bli av eller inte.