2016

 
Det har inte varit så fantastisk bloggning från min sida de senaste dagarna, sorry about that. Nu är det 2016 och 2015 är över, året då jag tog studenten och flyttade till Sydney. 
 
Alice och Elin är här och hälsar på just nu och det är väldigt mysigt. De firade nyår här tillsammans med oss. Vi började morgonen med champange frukost hemma hos oss, innan vi tog oss ner till stranden för några timmar där. På kvällen åt vi lite ost och kex här hemma, innan vi tog oss vidare till klubben Argyle i the rocks. Det var väldigt bökigt att ta taxin in till Sydney eftersom de hade spärrat av nästan hela staden pga av fyrverkerierna. Fyrverkerierna i Sydney är väldigt kända för att vara väldigt fina och det var de verkligen. Runt halv 12 tog vi oss ut från klubben för att ta plats utomhus för att kunna så de fina fyrverkerierna, och det ångrar jag verkligen inte. Det var inte som något annat jag sett förut, så mycket finare än de du får se hemma i lilla Halmstad.
 
De var svårt att få en bra bild på det, men jag har lyckats spela in några videos som var väldigt fina och där såg man mycket tydligare hur fint det faktiskt var. 
 
 
Anonym

Tove jag om på Lisa oss om det kommaer oss om på Love bomma