Turning 20 today



Jag är inte längre en tonåring, utan nu räknas jag istället som vuxen. Det är faktiskt väldigt galet att jag idag har fyllt 20 år, och i ett helt annat land dessutom. Att jag för första gången har fått spendera min födelsedag i en bikni istället för en vinterjacka är någonting som kändes en aning skumt. 
 
Igår kväll firade vi litegrann tillsammans med de andra tjejerna från Halmstad eftersom de har varit i Cairns samtidigt som oss. Vi förfestade på vårt hostel innan vi drog ut. Bästa med kvällen var att sitta i spelrummet på klubben och spela på det olika maskinerna. Jag satsade 20 dollar och det slutade med att jag vann över 100 dollar. Den turen vände dock idag på min födelsedag när min mobil fick världens konstigaste vattenskada. Jag vet inte hur det blev blött, men helt plötsligt tar jag upp den ur väskan och då var skärmen på den helt förstörd. Det blev då dags för mig att laga min mobil för andra gången i Australien, surt för plånboken. 
 
Jag och Julia var ute och käkade nu på kvällen. Åt en super god pasta, medans hon åt en mumsig pizza. Imorgon är det dags för skydive, IGEN. Det blev inställt häromdagen också, men imorgon då ska det verkligen bli av har jag bestämt. Det ska bli strålande sol, det finns ingenting som kan gå fel.. Får vi hoppas. 
josephine Asplund

Grattis =)
Lycka till med din fina blogg och hoppas du får en bra kväll.
Kram <3