work work

 
 
Igår hade jag mitt allra första pass helt själv på jobbet. Jag var väldigt nervös innan, men det gick faktiskt väldigt bra. Det kom in folk och beställde smoothies och hade verkligen ingen aning hur jag gjorde de... Men vi har en bok med alla recept i så jag följde bara den och i slutändan tror jag faktiskt det blev väldigt bra. Jag jobbade från 15-18.30 ensam och efter det kom det en tjej som lärde mig allting om hur man stänger stället. Det är otroligt mycket saker som ska göras på kvällen. Det ska städas, räknas pengar, fylla i massa dokument och skicka iväg mejl på datorn. På lördag ska jag stänga själv så jag hoppas helt enkelt att det går bra för mig.
 
Idag ska vi iväg en sväng till Junction, jag måste köpa mig ett par klackskor och Alva måste skaffa bankkort. Jag jobbar även idag, 15-18.30