IKEA

 
Igår åkte vi iväg på en liten utflykt till Tempe för att göra ett besök på Ikea. Det tog oss ungefär 40 minuter att åka dit. Vi gick direkt till resturangen för att äta köttbullar med potatismos, sås och lingon, mums. Vi fick även med oss lite lösgodis hem, även om det inte var det allra bästa lösgodiset de hade precis. Jag känner inte att jag saknar någon speciell mat eller något godis, men trotts detta var det nice att äta lite köttbullar och godis. 
 
I lördags hade jag min första stängning på jobbet helt ensam och det var inte det lättaste. Jag satt där vid datorn och bara stirrade på alla dokuments som skulle fyllas i, men i slutändan tror jag att jag löste allting och fick iväg alla sales rapports. I veckan ska det bli as nice väder och då är det väldigt skönt att jag jobbar kvällar nästan varje dag. Jag kommer cirka jobba 25 timmar i veckan vilket jag tycker är väldigt lagom. När jag jobbar 25 timmar kommer jag förhoppningsvis kunna lägga undan över 1000 kronor varje vecka efter att hyran, mat och nöje har betalts.