In your arms

Hej hå i stormen. Har hört att det är riktigt illa hemma i Sverige, håll er inne kompisar.
 
Fixade naglar i Richmond idag. Är nöjd, nu får vi bara se hur länge de sitter på plats. Vi lunchade sedan på GBK, super goa hamburgare. Älskar att de bjuder på gratis nötter, första gången jag och Alva åt där vågade vi knappt ta.
Ab följde med mig hem så kollade vi på vampire diaries igen, och grät såklart. När jag sedan skulle äta gick Ab hem till sig. Idag bjöds det på kyckling, ris och ärtor.
 
Ikväll ska jag ab och elin ha film och ben&jerry mys at my place. Jag vill hemskt gärna kolla skräck fim, men Elin är en liten mes har för mig att hon inte gillar skräckisar...
 
Natalie Dahlström

dom där hamburgarna såg sjukt goda ut :)

Annika

Mumsigt :)

rememberthiis.blogg.se

gott :D

elin wahlberg

åh vad gott!

Jonas

Jodå, det stämmer. Fast stormen drog inte fram lika hårt över allt (Som tur är). Men det var tillräckligt illa i Strängnäs igår kväll, för att göra mig nervös i alla fall :S