We say what we need

 
Kände mig inte alls bra imorse när jag vaknade så jag stannade hemma från skolan. Kunde knappt prata igår kväll när jag gick och la mig, och det var inte precis bättre nu i morse. All stress kring skolan gör det inte bättre. Jag har 6 saker till denna veckan?!! Helt otroligt. 
 
I lördags spenderade jag kvällen med mina goa tjejer Alva och Amanda. Vi hade en super bra kväll på två olika klubbar i London. En av alla våra lyckade och bra utgångar här borta. 
 
Igår så vaknade jag runt tolv tiden efter inte alls många timmars sömn. Vid halv fyra åkte jag till Kingston med tjejerna och käkade på en mysig italiensk resturang som vi tidigare ätit på. Vi möte sedan upp de andra och gick till bion för att se catching fire. Jag, Anabelle och Tilda grät oss igenom filmen, från min del var det mest glädje tårar att jag ÄNTLIGEN fick se filmen. Jag är ändå lite besviken på filmen, boken är mycket bättre. Antagligen hade jag inte förstått filmen om jag inte läst boken. Jag fick försöka förklara för de andra tjejerna som inte läst boken vad som egentligen hände i filmen, för de kan vara lite svårfattat. Men nej den var verkligen jätte bra, men boken är bättre just saying.