56 dagar kvar

Idag är det ynka 56 dagar kvar tills jag beger mig till London i 4 månader.
Tiden har sprungit iväg minns när det var ett år kvar, minns när det var 100 dagar kvar och nu helt plötsligt är det bara 56 dagar tills jag åker.
 
Trotts att det bara är 56 dagar kvar så är det inte mycket om min resa som jag vet.
Jag vet att jag kommer gå på svenska skolan i Richmond. Så mycket mer vet jag inte.
Vilken familj eller vart i London jag ska bo har jag absolut ingen aning om, men jag hoppas jag får reda på det väldigt snart.
 
Mina känslor är blandade jag känner mig glad, rädd, förvänansfull, ledsen, exalterad. Helt ärligt så är min kropp full av känslor som jag inte kan beskiva.
Även fast jag vissa dagar kan känna "nej jag vill inte åka", så måste jag tänka på hur otroligt kul och hur mycket jag kommer lära mig av att vara borta och stå på egna ben i 4 månader.