LONDON NIGHT

En video Alva gjorde på våran näst sista utekväll tror jag det var. 
 
Jag har nu varit hemma i Sverige mer än en vecka, det är hemskt samtidigt som det är skönt. Jag har gillat att vara hemma dessa dagar eftersom jag har haft saker att göra helt tiden. Umgåtts med mina goa vänner som jag saknat,firat jul, varit i Göteborg och Helsingborg. Men jag är ledsen för att vara hemma eftersom jag vet att jag inte kommer tillbaka till SSL i Januari istället kommer jag till Sannarpsgymnasiet i Halmstad, not fun. Jaja jag får vara tacksam för att jag fick en termin där tillsammans med super goa människor. Ikväll ska jag hem till Alva och mysa med tjejerna cozy. 
Amanda Wittgren

Vilken härlig film du har gjort!! Känner igen mig SÅ mycket från när jag bodde i London och gick på SSL. Herregud vad man saknar det!