Changing page

 
Allra första dagen i London. 
 
Imorgon är mitt äventyr slut, och jag åker hem till London. Jag kan inte sätta ord på hur fantastiskt denna resan varit. Just nu känner jag mig helt tom inombords. När jag och Alva kom in från en liten snabb promenad lämnade jag min husnyckel till värdisarna. Jag fick bokstavligt springa upp på mitt rum efteråt eftersom jag inte ville börja stor böla framför dem. De har varit så snälla mot mig hela tiden och fått mig att känna mig så välkommen, jag tror inte att jag hade kunnat hamna i en bättre familj. Standard drickan under denna tiden har varit te, hade nu tänkt att gå ner och ta mig en sista kopp här i England. Packingen är nästan klar, bara lite små grejer som ska ner imorgon. Vi får hoppas jag klarar vikten imorgon, ser lite mörkt ut. 
 
Nu vänder jag sida och startar ett nytt kapitel i mitt liv. De 4 bästa månaderna någonsin är nu över och imorgon 14.05 går flyget till Köpenhamn.